domingo, 5 de febrero de 2012

Մահը մի երիտասարդ կուբայական


     

Մի քանի շաբաթ առաջ, մի վիրտուալ քննարկման ֆորումի մի հին ընկեր գրել է `ի պատասխան այն մեղադրանքների incisor - Ա ուժային վիճաբանող եւ հստակ դիտողությունները:

    
«Կարծում եմ, կարելի է նաեւ համակրում մարդկանց հետ, հատկապես, երբ նրանք զոհ են որոշակի գործելակերպի (...) Ես կարծում եմ, բոլոր համերաշխության մեր փորձը շատ պետք է իմանալով, թե ինչպես պետք է մի կողմ դնել գաղափարախոսությունը (այնքանով, որքանով որ հնարավոր է) ... (...) հետեւում է համերաշխությունը (...): Եվ ավելի գաղափարական են կարեւոր պրակտիկայում համերաշխության: համերաշխությունն մեկին էլ չեմ կարծում, թե ինձ նման է, բայց կարող եմ արտահայտել իմ հազիվ համերաշխությունն ով կարծում եմ, ինձ նման է, բայց ինչ բաներ ինձ համար անընդունելի է »: Եթե ​​սա մեջբերում է փրկել: Հիմա գրել առավել անհարմարավետ պաշտոնը իմ փորձով, ինչպես նաեւ թվային սյունակագիր ...
Երբեմն գիտակցությունը, որը գտնվում է կատեգորիկ հրամայականների, հեռանում է մի քանի տարբերակներ, եւ սա մեկն է այն դեպքերում: Սանտյագո դե Կուբայի վախճանվեց երիտասարդ Wilman Villar Mendoza հետո գրեթե երկու ամիս հացադուլ է դնում որեւէ մեկին ընտրել, թե նայել այլ `թույլ տալով կրկնությունը այդ փաստերի, կամ բարձրացնում է իր ձայնը դեմ անհամատեղելիության իրենց հետ, առավել տարերային իմաստով մարդկության
Իրավիճակը Կուբայում է compounded երբ մենք տեսնում ենք, որ նրանք, ովքեր տառապում են մեծ ու ապստամբ դեմ ստատուս քվոյի եւ կամ ով է ներկայացնում այդ լռության մեջ շատ ձեւերը բողոքի ու դիմադրությունը, որոնք ամենօրյա եւ blacks, կանանց եւ աղքատներ գյուղական վայրերում կամ slums, որի sanbenitos են petit բուրժուական կամ վարձկանների նկատմամբ Օսմանյան կայսրության եւ վարում պաշտոնական դիսկուրսի համար, կարծես երբեւէ չեն ստանում նաեւ.
Wilman strike չէր ակտ վիրավորական, կառավարությունը պահանջել է, որ զիջումներ կարելի է համարել անհամաչափ կամ անընդունելի. Նա չի խնդրում փոխել քաղաքական ռեժիմը եւ պահանջել նրա հրաժարականը լավագույն ղեկավարների միայն պահանջում է ուղղում է իր ձերբակալման, ըստ որոշ ցուցմունքների, որ overtones իշխող անօրինականության ու քաղաքական փոխհատուցում:
Հենց այդ պատճառով ակտ ինքնորոշման լավ համատեղելի նույնիսկ լավ իրականացվող պատճառով պետությանը. Քանի որ այդ երկրների կշռել իրավական մանդատը, քաղաքական եւ բարոյական ապահովել անվտանգությունն ու բանտարկյալների, եւ երբ նրանք արժանի չեն այդ դատապարտումը, որ միջազգային հանրությունը ելքագրված է Մարգարեթ Thatcher եւ Ջորջ Բուշը, որ մահանում են առանց տարբերության է իռլանդական բանտարկյալներին թե աֆղանական զինյալները.
Գրեթե երկու տարի առաջ, եւ նման հանգամանքներում Orlando Zapata մահացել է, ապա այս հոդված կասկածի տակ մեկնաբանության սպանության, որ տվել Կուբայի կառավարության անգործությունը, որոնք զուգորդվում են ճակատագրական հետեւանքներ:
Ես պնդում է, որ բարդություններ բխող այն հանգամանքը, որ Հավանա էր մի բան (for տարրական քաղաքական ռեալիզմի) որ սիրում է խուսափել, եւ որ նույնիսկ եթե բուժումն էր դատապարտելի հարձակվող չէր գիտակցված եւ միտումնավոր գործողություն է իշխանություններին:
Նաեւ հեռավորության վրա, ինչպես հիմա hagolas թուլամորթ արշավների ձգտում իջեցնել բարոյական հասակ է մահացած, ներկայացնելով այն որպես սովորական քրեական կամ զառամյալների.
Սակայն այս առիթով, որ մահը Wilman ունի բոլոր markings են մի ժամանակագրությունը մահվան կանխագուշակեց, «որտեղ իշխանությունը գոռոզություն էր ուղղակի, պատասխանատու է ճակատագրական արդյունքի. Այս անգամ էլ չկար բավարար ժամանակ շտկելու համար ճակատագրական իրադարձությունների ընթացքը.
Այդ շաբաթվա ընթացքում նրանք հանդիպել են կրկնվող խնդրանքները պաշտպանել իրենց առողջությունը, freeing երիտասարդ, կամ փոխանցելու նրան հիվանդանոց. Երբ երկրորդ եւ shuffled որպես առաջին տարբերակը, դա ուշացած, եւ գերի էր փրկություն.
Ինչ վերաբերում է մյուս գործին մեղադրյալի սեփական որոշմամբ, թեեւ ոչ այնքան կտրուկ կիսում վերահսկողության մեթոդի, հասկանում ենք, որ Ձեր ընտրությունը արդյունք է անկարողության պահանջել իրավունքները է շրջակա միջավայրի հաստատություններում կամայականությունների եւ անտեսման քաղաքացու. Եվ քանի որ ոչ ոք չի սպառնում են իրենց կյանքը, քանի դեռ նրանց հայացքներից պարզ են եւ ամուր է, ոչ թե ընտրության, այլ առաջարկել իմ նկատմամբ որեւէ մեկին, որի սկզբունքներն հանգեցրեց նրան մեռնելու համար, թե ինչ է նա հավատում, նույնիսկ երբ նրանց գաղափարախոսությունը չի համապատասխանում իմ սեփական տեսլականի ցանկալի երկիր.
Կոնցեռն է հայտնել, որ մահացած էր սովորական կալանավոր էր, որ դաժան վարքը, ինչն էր հարուցվել ուշադրությունը իշխանություններին: Այն նաեւ նշեց, որ մայրը, քույրը եւ մայրը կարող են հանգուցյալները կուսակցությունը այլախոհ պետական ​​գործակալների, ովքեր ունեն պարտավորությունները առեղծվածը Ներքին գործերի եւ ուներ հակամարտությունների հետ Wilmer համար իր քաղաքական դիրքորոշման.
Ավելին, եթե անգամ մենք ենթադրում ենք, որ ճիշտ է վերը նշված փաստարկները, կարծում եմ, որ ստվեր է կյանքի ցանկացած անձի չպետք է լինի բավարար է հրապարակային դատաքննությամբ ու առանց բողոքարկման հատկապես, երբ վերոհիշյալ չի կարող պաշտպանել իրեն:
Մի երկրում, որտեղ անօրինականության ընդհանուր եւ լայն տարածում ունի եւ որտեղ քրոնիկները մեր անցյալի պայքարում է խոսել գոյակցության օրական miseries ու վսեմ ակտեր - բնորոշ է մարդկային հոգու ողջ կյանքի քարոզարշավի արժե հիշել այն քառյակներ եւ Սիլվիո Ռոդրիգես երբ նա ասաց, որ «հաշվի առնելով անդադար պետք է լինի ճշմարտությունը, ես հարցնում եմ` այնքան շտապ հարկավոր է, ինչ պետք է ասեմ, ինչու ես պետք է հարգել սահմանները: Եթե ​​որեւէ մեկը գողանում սնունդ եւ կյանք է տալիս, ինչ անել »:
Բոլորի համար է, որ, ինչպես ասացի ընկերոջը այս առավոտ: Կան ժամանակներ, երբ ուղղակի համր horror է անսպասելի, երբ հույսերը անհայտանալ եւ ստեղծագործական գնում է քնած.
Հետո շաբաթներին արդյունավետ փոխանակման եւ զարգացնում ձախ կուսակցության տեսակետներն ու առաջարկությունները, ինչպիսիք անհրաժեշտ ընտրանքներ դեմ բարեփոխումների խմբին ճգնաժամը գործող կարգի զգում եմ, որ հիմա է ժամանակը ակնթարթորեն բարձր է.
Ոչ այն պատճառով, որ պատճառը թելադրում, բայց քանի որ, պարզապես, երբեմն դուք կորցնում եք ձեր առումով փիլիսոփայությունը եւ պոեզիան դառնում է unattainable շքեղ համեմատ քնքշություն մարդու կյանքի եւ անպարկեշտ անպատժելիության է բռնապետություն:


 Armando Chaguaceda
publicado en el sitio Havana Times


  http://liberarlasmentes.blogspot.com/

Cuba Libertaria 25

Boletín del Grupo de Apoyo al Sindicalismo Independiente y a los Libertarios de Cuba (GALSIC), promovido por el veterano luchador antifranquista Octavio Alberola 
 http://issuu.com/ellibertario/docs/cl25

 Para contacto y envío de libros y de ayuda material:
cubalibertaria@gmail.com
Para información sobre todas las actividades del Observatorio crítico,
visitar los siguientes blogs:
observatoriocritico@gmail.com
http://observatoriocriticodesdecuba.wordpress.com
Un blog de solidaridad con el Observatorio critico en francés:
http://www.polemicacubana.fr

No hay comentarios:

Publicar un comentario